Tuesday 13 January 2015

setahun kemudian

assalammualaikum.
alhamdulilah
setahun kemudian dan saya masih bernafas. XDD

tergerak hati nak baca blog and baru perasan
"eh da setahun berlalu"

alhamdulilah 22 tahun sudah.
2nd year 2nd sem student .


hmm.. tahun ni mungkin sebab dah matang sikit *poyo je* so banyak azam untuk dibuat tahun ni.
tahun 2015 ialah tahun untuk mencabar diri aku. yes ~

so tahun ni banyak susun azam dan perancangan yang inshaALLAH akan mengubah diri aku.
kenapa?

sebab aku rasa hidup x lama, jadi aku perlu majukan diri aku agar berguna kepada orang lain
sifat negatif dahulu haruslah dibuat

sifat pasif
pentingkan diri, high level of ignorance
mudah terpengaruh dengan orang. haih, kalu aku listkan smpai besok x habis, cukupla antara aku dan Allah sahaja.

so yup, let's kick start this 2015

kata orang tahun ni tak berubah yang penting diri kita yang kene berubah,

so im trying to change myself.
for the greater good.
inshaAllah :)

bawah adalah gambar yang diedit, rangkuman one year journey. i love editing collage pictures but i hardly shared it. but today, im gonna share it with my blog. to sum up my year. adios :)











antara cara hidup dengan bahagia : jangan terlalu panjang angan angan masa depan dan jangan terlalu mengingati masa lampau

No comments:

Post a Comment